به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛
برگزاری کارگاه آموزشی «خودشناسی - مخاطب شناسی» ویژه اصحاب رسانه
کارگاه آموزشی «خودشناسی - مخاطب شناسی» با همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور بیش از ۶۰ خبرنگار در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)؛ کارگاه آموزشی «خودشناسی - مخاطب شناسی» با همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور بیش از ۶۰ خبرنگار در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که با تدریس دکتر سید علی حزنی، مهندس زواره، دکتر پرکار و مهندس کسبگر بر اساس تست DISC برگزار شد، خبرنگاران و اصحاب رسانه با ویژگیهای شخصیتی خود و مخاطبین خود آشنا شده و راهکارهای تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف به آنان ارائه شد.
تست DISC یک تست جهانی بوده که در آستانه روز خبرنگار، با همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار شد.
نظر دهید