وظایف و فعالیت های روابط عمومی
با توجه به اهداف و ساختار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان وظایف آن به شرح زیر می باشد:
امور مربوط به اخبار و اطلاعات دانشگاه:
- جمع آوری و تمرکز اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت های دانشگاهی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، عمرانی و انتشار آن از طریق رسانه های جمعی
- هماهنگی با صدا و سیما و مطبوعات در انجام مصاحبه های مسئولین در زمینه های علمی، تحقیقاتی، اجرایی و ...
امور مربوط به سایت:
- کنترل و نظارت بر اخبار و اطلاعات قابل درج در سایت
- اطلاع رسانی عمومی از طریق سایت دانشگاه و وب دا
انتشارات:
- تهیه ویژه نامه و کتابچه عملکرد
امور سمعی و بصری:
- تهیه فیلم، عکس و تیزر های تلویزیونی مربوط به جلسات و نشست های علمی، همایش ها و کارگاه های آموزشی و پژوهشی
- تهیه آرشیو عکس و فیلم
-
امور ارتباطات:
- ایجاد زمینه حسن روابط بین کارکنان و مسئولین دانشگاه
- برقراری ارتباط با سایر سازمان ها به ویژه مراکز همسو
- پیگیری پاسخگویی به شکایات
امور تبلیغات و تدارکات:
-طراحی بنر، استند، پوستر و ...
- برگزاری نمایشگاه های ویژه در راستای معرفی فعالیت های معطوف به هدف های دانشگاه
- انجام امور تبلیغاتی و فرهنگی
امور سمینارها و کنفرانس ها:
- همکاری در برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای استانی اعم از دانشگاهی یا غیر آن
- همکاری در برگزاری جلسه های عمومی دانشگاهی
امور آموزشی:
- -درج مقالات آموزشی در پورتال روابط عمومی
- - برگزاری دوره های آموزشی جهت کارکنان و رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه
شرح وظایف مسئولین و رابطین روابط عمومی دانشگاه