مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
سامانه ۴۴۰۱ میبایست به تمامی سوالات بهداشتی، آموزشی و درمانی مردم و دانشجویان دانشگاه پاسخگو باشد
نشست مشترک روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نمایندگان بیمارستانهای خصوصی استان جهت تشریح و توجیه راهاندازی سامانه اطلاعرسانی بهداشتی، درمانی و آموزشی ۴۴۰۱ برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)؛ صبح امروز، چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱، نشست مشترک روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نمایندگان بیمارستانهای خصوصی استان جهت تشریح و توجیه راهاندازی سامانه اطلاعرسانی بهداشتی، درمانی و آموزشی ۴۴۰۱ در دفتر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست فیروز نصیرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قدردانی از زحمات بیمارستانهای خصوصی استان گیلان در ایام کرونا، گفت: در ایام کرونا پایگاه اطلاعرسانی واکسیناسیون راهاندازی شد و بعنوان یک ایده موفق، این پایگاه اطلاعرسانی توانست خدماتی مناسب را در اختیار مردم قرار دهد.
فیروز نصیرزاده با اشاره به گلایههای مردمی نسبت به مشکلات در حوزههای بهداشت و درمان، گفت: برای ساماندهی مشکلات و ایجاد فرآیند لازم و به جهت رفع اشکالات، پیشنهاد راهاندازی سامانه اطلاعرسانی بهداشتی، درمانی و آموزشی ۴۴۰۱ را مطرح نمودیم تا با پاسخگویی به سوالات و شکایات مردمی، ایرادات موجود در حوزه بهداشت و درمان چه در بیمارستانهای خصوصی و چه در مراکز درمانی دولتی را برطرف نماییم.
وی در ادامه با بیان اینکه اکثر بیمارستانهای دولتی در مرکز استان به دلیل تک تخصصی بودن، مشکلاتی را برای مردم و مسافرین از حیث تردد بین بیمارستاتی ایجاد میکنند، گفت: اساس سامانه ۴۴۰۱ برپایه خدمات بهداشتی و درمانی در استان گیلان است تا از سردرگمی مراجعین جلوگیری شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر بروزرسانی اسامی پزشکان ، تجهیزات و امکانات تشخیصی - درمانی، برنامههای درمانگاهها و…، در سایت بیمارستانها تاکید کرد: سامانه ۴۴۰۱ میبایست به تمامی سوالات بهداشتی، آموزشی و درمانی ذینفعان دانشگاه علوم پزشکی گیلان پاسخگو باشد تا از سردرگمی آنان در مراکز درمانی و آموزشی جلوگیری بعمل آید.
همچنین در پایان این نشست، نمایندگان بیمارستانهای خصوصی به بیان دیدگاههای خود را پرداختند.
نظر دهید