• 1401/08/23 - 08:07
  • تعداد بازدید خبر : 277
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

امروزه «وب‌دا» نقشی مهم در اطلاع‌رسانی در حوزه علوم پزشکی گیلان دارد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با روابط عمومی مراکز آموزشی و درمانی، گفت: امروزه پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، نقشی مهم در اطلاع‌رسانی در این حوزه دارد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ صبح امروز - یکشنبه ۲۲ آبان ماه، نشست مشترک روابط عمومی مراکز آموزشی و درمانی و مدیریت روابط عمومی شهر رشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در محل دفتر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
 
در این نشست فیروز نصیرزاده – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت نقش رابطین روابط عمومی در مراکز آموزشی و درمانی شهر رشت، گفت: امروزه پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، نقشی مهم در اطلاع‌رسانی در این حوزه دارد.
 
وی با اشاره به برخی کاستی‌ها در حوزه رابطین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این ضعف را به دلیل چند پیشه‌ای بودن رابطین عنوان نمود و اظهار داشت: می‌بایست جایگاه روابط عمومی در مراکز آموزشی و درمانی به صورت مستقل تعریف شود، زیرا با وجود چند پیشه‌ای بودن رابطین روابط عمومی امکان ارائه خدمات لازم وجود ندارد.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت دریافت اخبار مراکز آموزشی و درمانی به صورت روزانه، تاکید کرد: اخبار روزانه، خدمات و امکانات موجود مراکز و همچنین خدمات آموزشی به مردم می‌بایست به صورت کوتاه و سهل در اختیار قرار گرفته و منتشر شود.
 
فیروز نصیرزاده با اشاره به فراهم شدن مقدمات راه اندازی سامانه ۴۴۰۱ به جهت پاسخگویی تلفنی به سوالات درمانی، آموزشی، بهداشتی، دارویی و… مردم توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: به‌روزرسانی اطلاعات مراکز آموزشی و درمانی، بیمارستان‌ها، شبکه‌های بهداشت و درمان و  کلینیک‌ها با نظارت روسا و مدیران این مراکز و با پیگیری رابطین روابط عمومی، انجام خواهد شد تا به بهترین شکل ممکن امکانات و خدمات را در اختیار مردم قرار دهیم.
 
وی همچنین با اشاره به انتخاب سامانه اطلاع‌رسانی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی گیلان در قالب سامانه ۴۴۰۱ توسط وزارت بهداشت بعنوان یک طرح مبتکرانه، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که سامانه ۴۴۰۱ تبدیل به یک سامانه پاسخگویی تلفنی در جهت رفع مشکلات مردم شود.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان با اشاره به اهمیت افزایش آگاهی بخشی از طریق آموزش اقدامات اولیه پزشکی، خاطرنشان کرد: انتشار مطالب علمی در وب‌سایت مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌ها می‌تواند بخشی از این خدمات جهت آگاهی بخشی به مردم باشد.
  • گروه خبری : اخبار روابط عمومی دانشگاه,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 95443
کلمات کلیدی

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/08/23 08:07